Waar kan ik nog zo een antieke Sony gsm kopen, zo een met zo een klein schermpje dat je omhoog kan schuiven?

Ik weet van deze telefoon het type ook niet, dus zoekt het ook lastig op internet! Dus als iemand dat type nummer weet hoor ik het ook graag, maar als iemand weet waar ik zo een telefoon kan kopen hoor ik het graag!

Toegevoegd na 2 uur:
Nee het is een telefoon, nog van voor dat het Sony Ericsson was, ik denk al 15 jaar terug, met een uit trekbare antenne.
Model was een cmdx1000
Zie foto

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die heb ik gewoon nog in gebruik - nouja, die ene keer per jaar dat ik een mobieltje meeneem ergens heen. Wel van een ander merk, maar voor mij is het nog ' splinternieuw' . :lol:

Het beste antwoord

Die telefoon heb ik helaas niet voor je kunnen vinden. Zijn (veel) oudere broertje kun je in een engelse webshop voor ongeveer 30 pond aanschaffen. Zie de link hieronder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat je de sony ericsson "walkman" bedoelt.

Deze zijn naar mijn weten niet meer in de winkel te koop. Een van de opties die je hebt is een tweedehandse kopen. Dit kun je doen via bv. marktplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dot zal ik toch niet doen op marktplaats lichten Zr. Je op me electronica dat staat er om bekend -1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is onjuist, ik heb een ipod touch daar gekocht bij particulier.
Betaald en een paar dagen later binnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zegt hij dan? Ik snap er geen snars van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'Dat zal ik toch niet doen, op marktplaats lichten ze je op met electronica, dat staat er om bekend'
Vertaald
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, het was deels sarcastisch hoor. Ik kon de essentie eruit halen. Hoe dan ook, er zullen ook heus wel oplichters zitten op marktplaats, maar ook gewoon eerlijke mensen (gelukkig).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb veel van de Marktplaats gekocht. Nooooit opgelicht en altid van te voren betaald. Dus ga nou niet de hele Marktsplaats afkraken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onzin om marktplaats meteen af te kraken. Ik heb daar hele goede deals gedaan met diverse apparatuur. Ook zelf verkocht. De oplichters pik je er toch vrij snel uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dhr O. plichter en mevr. A. ffzetter?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol
sony ericsson C905 ?