Op het profielplaatje klikken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door op de foto zelf te klikken (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je alle geplaatste foto's wil bekijken ga je naar diegene zijn twitterpagina, klikt op een tweet met fotolink, daarna verschijnt er een fotopagina van die persoon waar alle foto's op staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je klikt op de gebruikersnaam van die persoon. Dan komt rechts in beeld z`n informatie. Daar onder de hoeveelheid tweets, volgers enz. Daar onder staat een kopje recent images. Waar je alle getwitterde foto`s kan kijken!