Applications op achtergrond draaien en multitasken met iPhone 3G. Hoe?

Hallo allemaal,

De laatste tijd verdiep ik me steeds in app's voor de iPhone 3G.
Ik ben al erg lang bezig met de zoektocht naar iets, wat het toch mogelijk maakt om te multitasken met een iPhone 3G.

Vandaag, na een poosje rondneuzen op internet en Cydia, ben ik er wel een tegen gekomen.
Deze "app", van Cydia, is genaamd "Backgrounder", maar helaas zit hier geen volledige support inbegrepen en zal hiervoor geen nieuwe updates komen.

Mijn vraag is dus, weet iemand iets - bijv. een app - waarmee multitasken wel mogelijk is voor de iPhone 3G?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat betekent multitasking???

Antwoorden (1)

Dat kan niet echt soepel, maar waarom download je niet gewoon iOS 4? Die kun je ook jailbreaken (5 miss ook al?) en kun je automatisch multitasken. Met je 3GS moet dat kunen.

Verzondn vanaf een ipod touch 4 met iOS 5 :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie hem alleen iPhone3G zeggen, dus hoezo kom je opeens met iPhone3G.
En iPhone3G is niet verder te updaten dan 4.2.1
En dat is dus nog voordat multitasking mogelijk was zonder Jailbreak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...kom je opeens met iPhone3GS
Bedoelde ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb inderdaad een iPhone 3G, en geen 3GS.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, verkeerd gelezen.