Hoe zet ik mijn iPod gegevens over op mijn pc?

Ik heb een iPod Touch 3gs, in combinatie met een dell met windows 7. De iTunes versie is 10. Ik heb van alles geprobeerd, maar het is niet gelukt..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
welke gegevens bedoel je agenda gegevens bijv willen in elk geval niet
lukt muziek wel ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ipod touch 3gs?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
iPod Touch 3gs ja

Antwoorden (3)

moet je je ipod nog machtigen met een Apple id ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, ik heb mezelf al gemachtigd
Toen ik probeerde m'n Nano-gegevens (alle muziek) op een nieuwe pc te zetten lukte dit niet via iTunes (het is 1 richtingsverkeer volgens mij) maar dan moet je een speciaal programma downloaden en die zet dan je muziek enzo over... Maar het kan zijn dat het nu opeens wel kan want het is al een tijdje geleden...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, van de pc naar jouw ipod is geen probleem. Van je Ipod naar je PC gaat niet lukken, tenzij je het programma Ipod Rip aanschaft (ik meen 29 dollar) Met dit programma lukt het wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niet waar, het is toch gelukt..