hoe kan je animaties afspelen op je smartphone?

Sinds een maand heb ik een smartphone.
Ik heb al een paar keer op een website gekeken met animaties.
Maar mn telefoon zegt hier niet de goede plugin voor te hebben.
Weet iemand wat ik hiervoor moet downloaden? De mobiel die ik heb is de Wolfgang AT-AS40SE.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Animaties kunnen op allerlei manieren afgespeeld worden. De vraag is dus welke plug-in jij nodig hebt om de precieze animatie af te spelen. Was het bijvoorbeeld adobe's flashplayer of microsoft silverlight player? https://play.google.com/store/search?q=flash+player&c=apps Voor silverlight is geen player op android.

Antwoorden (1)

waarschijnlijk kijk je naar deze pagina via de smartphone browser

het kan simpel zijn dat deze website niet 100% geschikt is voor smartphone use ?
en er valt dus ook geen plug in te installeren althans niet op de smartphone
welke plugin vraagt ie om trouwens ?

welke browser gebruik je ? ik ben niet er bekend met android

als het google chrome is heb je misschien kans dat als je dezelfde website opzoek met de gewone pc daar wel de plug in installeert
dat het kan werken
Als je dat al gedaan hebt en dat werkt gewoon dan maar niet op je smartphone vermoed ik dat de website gewoon geen plug in heeft/kan aanbieden voor je smartphone
je kijk in principe gewoon tegen de website aan alsof het en gewone pc is
niet alle website hebben de mogelijkheid ook op smartphone te werken
misschien is er een andere browser maar denk dat dat maar een kleine kans is ?
capthavoc