Wat kan je ongeveer met 1000 MB doen?

Ik wil graag een iPhone bestellen met 1000 MB. Mijn vraag is wat kan ik er mee doen qua apps enzo. Ik gebruik Twitter, Facebook, Tumblr veel. En ik ga veel online, en whatsappen, emailen. Is dat genoeg? Ik kan opzich thuis wel wi-fi gebruiken maar zal vooral (ongeveer 7/8 uur per dag) zonder wi-fi internetten.

Toegevoegd na 46 minuten:
En met 1000 MB bedoel ik internetverbruik, niet geheugen ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K
Powergen
12 jaar geleden
1000 MB?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, 1000 MB. http://gsm.t-mobile.nl/tmobile/mcsmambo.p
Powergen
12 jaar geleden
Waar zie jij dat op die pagina staan? Bedoel je niet gewoon 16GB?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@powergen
Het gaat hier om internetgebruik he. Niet om het geheugen van de telefoon...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, als je erop klikt kom je op de pagina terecht waar je je abonnement kan wijzigen enzo. En dan kan je op op Meer Info ISmart drukken, er daar staat het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1000 MB is redelijk veel.
Dat zijn maarliefst 8.000.000.000 ééntjes en nulletjes. :o
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Niksert Haha, bedankt!! Ik ben er best trots op :) Maar op school is er geen wi-fi beschikbaar en gebruik ik mijn internet het vaakst (tijdens saaie lessen). En daarom heb ik dus een goede internet abonnement nodig!

Het beste antwoord

ja 1000 mb is wel veel. Als je verder geen grote emails met bijlagen binnenhaald, en niet de hele dag online filmpjes kijkt heb je daar ruim genoeg aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat zal geen echte iPhone zijn die je besteld want Apple begint bij 8GB en heeft meerdere versies uitlopend tot 64GB

Een app als navigon is circa 1600MB en een redelijke iPhone film komt daar ook bij in de buurt.

Dus licht eraan wat je mee wilt doen, doe je alleen muziek en internet, zou ik voor 8GB gaan, wil je meer, dan kan dat ;-)