Hoe maak je de dubbele s op de iPad in wrts?

Hoe maak je die dubbele s.
Hij lijkt veel op de B.
Ik kan deze op de iPad niet typen, hierdoor maak ik steeds fouten.
Weet iemand hoe je deze typt op de iPad??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan moet je bij de instellingen (Algemeen -> Internationaal / toetsenbord) even de taal Duits toevoegen.

Als je dat hebt gedaan, kun je bij je toetsenbord op een wereldbol klikken waardoor je van taal verwisselt (door lang ingedrukt te houden, kun je alle talen zien en selecteren; handig bij meerdere talen).

Als je hem op Duits hebt staan en de s lang ingedrukt houdt, krijg je de ß te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet de S eventjes inhouden, daarna geeft de iPad de suggesties boven het lettertje, hierbij komt dan de ß te staan. Succes met je overhoring!

Toegevoegd na 1 minuut:
ingedrukt houden**