waarom doet de rtlxl app het niet meer op mijn smartphone?

Ik kon tot een week geleden nog gewoon naar een programma gemist kijken op mijn smartphone op de rtlxl app. Maar nu kan ik ineens geen video meer afspelen als ik een gemist programma wil terugkijken op mijn smartphone. Ik heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft helaas niet geholpen. Hebben meer mensen dit probleem ook met de rtlxl app?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde probleem! Reclame speelt hij nog wel af, daarna krijg ik een melding "kan video niet afspelen". Al van alles geprobeerd maar nog geen oplossing gevonden helaas

Antwoorden (1)

Ik heb dit probleem al zo vaak gehad op mijn tablet, dat ik het maar heb opgegeven. Ik kijk RTL XL nu alleen nog maar via mijn laptop. De app is waardeloos!