Ik wil graag een nieuwe mobiel bestellen maar begrijp er vrij weinig van?

Ik wil graag een nieuwe telefoon bestellen, een smartphone. Mijn voorkeur gaat uit naar de iPhone (3, 4 maakt niet veel uit). Ik wil ook wel gaan voor de Samsung Galaxy of een Blackberry (nieuwer dan de Bold 9700). Ik begrijp er weinig van qua GB per maand, etc. Ik wil gewoon een goede smartphone met onbeperkt internet voor een mooi bedragje per maand. Ik weet niet waar ik moet kijken en waar ik mooie aanbiedingen vind.. Ik hoop dat jullie mij op gang kunnen helpen want mijn huidige telefoon-abbonement wordt binnen een paar dagen afgesloten. Ik gebruik trouwens veel internet op een dag zonder wi-fi dus is onbeperkt internet van groot belang! Bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je op google zoekt naar bijv. "iPhone 4S aanbieding" of naar "Samsung Galaxy aanbieding", dan krijg je vanzelf een aantal pagina's waarop je het e.e.a. kunt vergelijken.

Persoonlijk zou ik NIET bestellen bij typhone.nl, want dan heb je grote kans dat je een toestel ontvangt wat niet voor de Nederlandse markt is bestemd. Zo kreeg ik 2 jaar geleden een Nokia voor de Duitse markt, en een collega had nog maar kort geleden een iPhone 4 voor de Poolse markt. Dat is echt niet handig.

Succes!

Hieronder alvast de google resultaten:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met 1 GB kun je 120000x google verversen. Dus als je wat internet met facebook, Twitter & nu.nl etc. zou je aan 2 GB denk ik wel genoeg hebben. Maar meestal bieden ze 2 GB al niet eens meer aan, soms nog 1 GB en daarna is het al snel onbeperkt. Over je smartphone, ik zou geen Blackberry kopen, ze gaan vrij snel stuk & dat iedereen er 1 heeft dus jij moet er ook 1, is onzin. Koop een Galaxy, htc of iPhone. Hangt er vanaf wat je ermee wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onbeperkt internet is volgens mij niet meer mogelijk in een abbonoment wel als je het al eerder heb aangesloten, omdat sommige mensen het misbruiken dat je via internet van je smartphone op je computer internet kan hebben. Als je een blackberry neemt raad ik bold 9900 aan of de nieuwste torch, daar zit os7 op ik heb zelf een blackberry bold en ik gebruik vaak internet en ik red net 500m dan zou je met 750 genoeg hebben.

Toegevoegd na 4 minuten:
en inderdaad zou ik geen blackberry nemen, het is de mobiel met de slechtse kwaliteit, iedereen neemt een blackberry alleen voor 'ping' (blackberrymessenger) en zo geweldig is dat ook niet, iphone scherm gaat wel snel kapot maar als je een screenprotector gebruikt en een case gebeurt dat niet zo snel en ik weet niet of je van plan bent om ongeveer 30-50 euro te besteden aan een abbonoment? Dus de beste optie is denk ik een mobiel met android zoals de Samsung galaxy