hoe moet je je email afmelden op je bb?

ik heb een blackberry, en ik heb me aangemeld op mijn email. maar ik weet niet hoe ik me moet afmelden, en ik kan er niks over vinden op internet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat wil je precies afmelden dan? Bedoel je dat je geen email meer wilt ontvangen op je BB ? Of hoe je weer moet uitloggen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wil geen email meer ontvangen op me bb

Antwoorden (1)

ik denk dat je bij options moet kijken als je op je mail zit op je bb, daar staat het waarschijnlijk wel tussen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dat heb ik natuurlijk al geprobeerd. maar ik heb het net uitgevonden. ik heb gewoon alles verwijderd en opnieuw erop gezet. nu is hij verwijderd