Hoe moet ik uitloggen op de twitter app voor ipod touch?

een paar weken geleden geleden kwam er een update van de twitter app... Na die update wist ik niet meer hoe ik moest uitloggen en ene vriend van mij heeft ingelogt op mijn ipod dus nu staan er 2 twitter accounts op mijn ipod... In het begin vond ik het niet zo erg maar het begint me nu egt te irriteren omdat ik steeds zijn meldingen krijg.
Weet iemand hoe ik moet inloggen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb ook geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren maar dat lukte niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet naar account en instellingen en dan bij je inlog naam klikken en dan bij verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij staat er alleen instellingen... En ik kan niet op de accountnaam klikken?