Dan staat de invoermethode op een andere taal waarschijnlijk.
Even kijken bij "taal" en de invoermethode weer op nederlands zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer het volgende. Hou de i knop ingedrukt en ga tegelijk met je andere vinger over het touchpad/scroll knopje en je zal zien dat alle mogelijke letters die met de i te maken zijn voorbij komen

Toegevoegd na 3 minuten:
De kans is nog groter dat je lettertype in een andere taal staat ( bv Turks geeft geen puntje op de i) Dus dat kun je ook nog even nakijken