Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom werkt mijn telfort sim niet als ik hem in mijn iphone doe? ik krijg dan de melding dat er geen sim kaart in zit.

Heb er nooit problemen mee gehad.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
845
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je altijd Telfort als provider gehad bij de Iphone die je nu hebt? Zoniet, dan kan het zijn dat je Iphone niet simlockvrij is en dat simkaarten van andere providers niet werken in je Iphone. Er schijnen dan methodes te zijn om je Iphone simlock vrij te maken, maar daar ben ik niet goed van op de hoogte. Misschien dat iemand anders je daar verder mee kan helpen. Overigens kampt Telfort ook met storingen vandaag in de regio Utrecht. Dat heeft er misschien ook mee te maken. Zie http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/395785
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn iPhone is simlock vrij. Ik gebruik ook andere sim kaarten van landen waar het wel werk.... vreemd..
capthavoc
12 jaar geleden
werkt ie wel in een andere telefoon ?
misschien maakt ie niet goed contact ??

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Misschien zit er een simlock op?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat vroeg ik ook al in mijn eerdere reactie. Haar Iphone is wel simlockvrij. Voortaan dus ook even alle andere reacties lezen voor je een antwoord geeft ;-)
Misschien idd Simlock erop. Probeer het anders eens met een andere simkaart? Als die simkaar het wel doet is er iets mis met de simkaart van Telfort.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding