Welk mobiel heeft meer kwaliteiten? De Samsung Galaxy Ace of de Alcatel OT-995?

Ik ben toe aan een nieuw mobiel en ik weet zeker dat het een van de twee gaat worden. Ik heb op internet al de nodige informatie over de specialisaties gevonden. Wat dat betreft zijn de twee vergelijkbaar. Ook alle de meeste recensies zijn positief en vergelijkbaar. Maar de Samsung Galaxy Ace is ongeveer 30 euro duurder. Wat is er dan beter aan de Ace ondanks dat er meer intern geheugen in zit. Want een verschil van 3 GB is geen 30 euro.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb overigens de twee mobielen gevonden op belsimpel.nl. Ik weet niet of dat iemand wat boeit, maar dan weet je dat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

De Galaxy Ace
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou gaan voor de Alcatel, deze heeft meer geheugen en een snellere processor. Bovendien draait ie op Android 4.0

Alcatel is als merk niet zo bekend, maar toch een grote speler. Alle vroegere KPN-telefoons waren van Alcatel (Pocketline Swing, Samba etc.)

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_ace_s5830-3724.php

http://www.gsmarena.com/alcatel_ot_995-4661.php

(er zijn 7 versies Ace, ik ben uitgegaan van de eenvoudigste)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De eenvoudigste draait geen 4.0
Ik heb zelf de ot-995. en het apparaat is echt perfect voor deze prijs klasse,
Sneller dan de Ace, en als je er iets om geeft, Het scherm is veel groter. en met Android is zo'n groot scherm voor een goede ervaring echt wel een must
Alcatel levert goede modellen tegen een lage prijs.

Het is wel moeilijk om bijvoorbeeld een screenprotector te krijgen laat staan andere accessoires