Hoe komen er bubbels onder iphone 6 scherm?

Ik heb op mijn scherm een screenprotector maar nu zie ik dat er aan de rand van het scherm bubbels zitten..

Eén ding is zeker: het zijn geen bubbels door de screenprotector
Ik zie zeer goed dat de bubbels ONDER het scherm zitten en ze zijn ook zeer klein. Zo klein als een spijkerpunt.

Ik heb m'n iphone nog nooit laten valen, er zit ook een bumpercase rond. Eerst was het één bubbeltje onder het scherm, nu zie ik een tweede niet ver verwijdert van de eerste..

Komt dit door stoten die de iphone gekregen heeft? Ik had m'n iphone 4 voor 5 jaar en daar had ik het probleem nooit.. Of is het een productiefout ofzo?

Toegevoegd na 12 minuten:
Als ik met m'n vinger over de bubbels ga voel ik geen oneffenheden, ze zitten dus wel degelijk onder het scherm

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haal de screenprotector eraf en laat er een nieuwe opzetten. Het is waarschijnlijk gewoon een luchtbel. Niks om je druk over te maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik las je uitleg nog een keer. Negeer mijn bovenstaande reactie maar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer aanspraak te maken op de garantie.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is er een productiefout gemaakt met het plaatsen van het scherm. Mogelijk kan het ook zijn dat je telefoon vaak te heet wordt en dat dan de lijm tussen de glasplaat en het touchscreen begint los te laten. Mijn tip is dan ook: ga naar de winkel waar je hem hebt gekocht en leg het problem uit.