Kijk op de site van iphoneclub.nl
Ze wijzen je op de gevaren van jailbreaken (je moet ergens een standaard password veranderen anders kan iedereen in je iPhone komen) en de manier hoe je kunt jailbreaken dan wel unlocken. De benodigde software hiervoor hebben ze niet maar er staat wel ergens een link.
Zoek op hun forum naar "jailbreak". Je moet je misschien eerst registreren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk youtube, bekijk op je iphone de firmware of via iTunes en daarna moet je de versie van je firmware intypen bij youtube bijv; (jailbreak 4.3.5) moet je gewoon even zoeken. ik raad redsn0w aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jailbreakme.com