Bevat deze ipod nog jailbreaksporen (zie uitleg)?

Hey,
Een vriend van me wou zijn ipod touch 4g jailbreaken, het ging fout, hij zei dat hij een tekentje zag dat hij zijn ipod moest aansluiten aan itunes. Hij heeft hem toen weer hersteld via itunes. Hij heeft nu wat klachten over zijn ipod, bevat deze nog sporen van de mislukte jailbreak of kan het iets anders hebben veroorzaakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

nee als hij hersteld is dan word de software opnieuw geinstalleerd.
Hij zou nog kunnen proberen de ipod handmatig opnieuw te installeren. download hiervoor op internet een ios en dan schift in houden en dan op herstel klikken om hem te kunnen installeren. Dan is hij volledig clear
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, zelfs als je herstelt zijn er sporen aangezien apple dit wil zien dus als er een jailbreak is wordt er iets kleins verwijdert dat je nooitmeer terug kunt halen dus er blijven degelijk sporen en je garantie is vervallen, apple is niet dom.... De mensen boven mij hebben het helemaal fout! Zelfs de jailbreakers zelf waarschuwen je hiervoor op hun site dus misschien ook handig als je hun site bezoekt ;) ik hoop dat ik heb geholpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je een DFU-restore doet, is je hele iPod/iPhone gewist. Dus ook de sporen van een jailbreak:

I believe that change is stored in one of the Plist files. The iPod Touch's storage is broken into two partitions - Partition #1 has the operating system and applications. Partition #2 has all your music, videos, and SETTINGS. When you do a standard restore, your iPod Touch and iTunes (trying to be helpful) only wipe partition #1, so all your settings are still in there.

However, if you do a force/emergency restore, both partitions will be wiped.