Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een data-tel programma'tje voor Nokia-smartphone's?

Mijn provider gaat per 5 september de prijzen voor internetten verhogen en de datalimieten verlagen.

Mijn probleem is nu dat ik eigenlijk geen flauw idee heb hoeveel data ik zo ongeveer per maand verbruik.
Naar mijn idee niet veel, ik stream geen video's, download geen muziek, werk facebook niet bij etc.

Ik gebruik de internetverbinding voornamelijk voor de navigatie, mail ophalen, sporadisch whatsappen en mijn sportprestaties (??) bijhouden (afgelegde routes en tijd worden bijgehouden). Dan haal ik via Gravity ook nog wel eens twitterupdates binnen.

Een groot deel van de dag is mijn smartphone verbonden met een Wifi-netwerk (zowel op het werk als thuis).

Nu ben ik eigenlijk wel heel benieuwd wat ik gemiddeld per maand gebruik en ik vroeg me af of er een programma'tje is dat ik kan downloaden dat bijhoudt hoeveel data ik verbruik voor mijn abonnement?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
704
Cryofiel
12 jaar geleden
Bij sommige providers kun je een persoonlijk profiel aanmaken waarop je deze gegevens kunt inzien. Heb je gekeken of jouw provider die mogelijkheid biedt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog niet, is een goed idee. Ga ik naar kijken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

jah die programma's bestaan als je android op je telefoon hebt kan je bijvoorbeeld: Traffic Statistieken of Plan Monitor Widget dowloaden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding