Hoe voorkom je een HTC Touch Pro2 van automatisch gegevensverbinding inschakelen.

Windows Mobile 6.5 met een Blyk simkaartje (van Vodafone)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hoi nijtram,

Hier is een speciaal programmatje voor.

Als je een mailtje stuurt naar de helpdesk van htc dan sturen ze het naar de op.

Als je vervolgens dit programma op je htc hebt staan en er in je verkenner op klikt zie je verschillende verbindingen.

Als je ze uitvinkt maakt hij geen verbinding meer met internet.