Wat maakt de iPad 2 zo bijzonder (niet tegenover de gewone iPad)?

Als ik hem koop gebruik ik hem niet voor werk maar gewoon voor de lol. Als ik hem koop koop ik de iPad 2 wifi 32 gb. Wat zijn de leuke dingen die ik er mee kan doen.
Welke software zit er standaard in?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als software zit er standaard (en als enige mogelijk) iOS op.

Wat beter is aan de iPad 2 tegenover de iPad 1:

- Er zitten 2 camera's in (voor en achter)
-- Je kan fotograferen en filmen in 720p HD-kwaliteit
- Er zit een microfoon in
- Hij ondersteunt 3G (dus je hebt overal snel internet (als je er een simkaart in hebt zitten en je 3G ontvangst hebt))
- Hij heeft een betere processor en dus is hij sneller en kan je sneller multitasken
- Hij heeft een betere accu
- Je kan er een HDMI kabel op aansluiten en dus met HD op je tv aansluiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan er spelletjes op doen en verschillende handige app's downloaden de software doe erin zit is iOS 4
Je kan er ook mee internetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een iPad2 zo bijzonder maakt, is dat je een gadget koopt van het bekenste merk. Daardoor mag je weer meedoen met de elite en voldoe je aan het modebeeld.
Dat is iets waar Apple heel goed in is geworden. Ze maken geen producten, ze maken inovatieve gadgets waarmee ze voorop lopen naar de toekomstvisies en technologie toe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iPad is gewedig! We gebruiken hem een paar uren per dag (iPad 1)
Het voordeel van de ipad2 is dat er camera zijn ingebouwd.
Makkelijk als je Skype gebruikt bv.

Je bent gelijk online binnen 2 sec. Nooit meer computer opstarten en geen virussen.