Komt er prepaid voor de samsung galaxy wonder?

Ik heb opzoek naar een nieuwe mobiele telefoon. En ik ben van plan om de samsung glaxy wonder te komen. Maar komt er nog een prepaid versie van? En wanneer zou die dan komen en hoeveel gaat die dan ongeveer kosten. Simlock vrij kost die 270 euro.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

meestal worden er geen prepaid versies van duurdere telefoons gemaakt, je kunt het beste hem simlockvrij kopen en daarna een simonly prepaid simkaart kopen