Hoe verzend ik liedjes van een htc wildfire s naar een iPhone 4?

En zodat ik ze ook in de iPod bibliotheek kan zetten. En het liefst gratis

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik doe dat soms per gmail als ik op wifi zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan niet rechtstreeks. dit moet via iTunes...
Dus je moet het liedje eerst vanaf je htc in de pc zetten en dan in itunes en dus je iphone plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Raak ik Dan Niet de gegevens kwijt van mijn iPhone ALS ik hem aansluit op een pc van een ander heb namelijk me Eigen pc Niet bij de hand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje late reactie, sorry..
Als je je iPhone aansluit op iTunes moet je selecteren dat je niet wilt synchroniseren. Dan verlies je ook geen data of iets dergelijks..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar hoe zet ik hem dan over?? Zonder synchronisatie?