Hoe zet ik foto's van mijn iPhone (iOS5) op mijn Macbook Pro (allebei met iCloud)?

Aansluiten en dan synchroniseren met iPhoto werkt niet zoals het zou moeten. Zijn er nog andere mogelijkheden? Of hoe krijg ik iPhoto wel aan de praat?

Toegevoegd na 1 dag:
Ik bedoel hiermee de foto’s die al in mijn filmrol stonden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel hiermee de foto's die al in mijn filmrol stonden. Geen irrelevante antwoorden aub.

Het beste antwoord

I cloud instaleren op je MacBook van de apple site
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een Premium reseller kregen ze hem weer aan de praat. Hoe ze dat deden weet ik ook niet.