Zijn er voor Kiosk op IOS 5 ook gratis magazines?

Hallo ik heb een iPod touch 4g en daar heb ik IOS 5 dus ook Kiosk maar mijn vraag is nu of er ook gratis magazines zijn want als je een download en je klikt hem aan dan dan komen er allemaal magazines te voorschijn en als je dan een aanklinkt staat er hoeveel het kost zijn er gratis magazines?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk het niet maar je kan er altijd 1 gewoon te proberen te downloaden