Zijn er verschillen tussen de Samsung Galaxy S en de Samsung Galaxy S mini?

Behalve dat de mini kleiner is natuurlijk.. ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

De Galaxy S II Mini zal met een afmeting van 3,7 inch zo'n halve inch kleiner zijn dan de Galaxy S II. Het scherm zal een capacitief WVGA touchscreen zijn met een resolutie van 800 x 480 pixels. De telefoon zal gaan draaien op een kloksnelheid van 1,4 GHz. Daarnaast zal de Mini net als zijn grote broer op het Android platform draaien. Als we de roadmap mogen geloven zal de telefoon worden voorzien van Android versie 2.3. Eveneens verteld de roadmap ons dat Samsung zich met deze smartphone op de high-end markt richt.

Ondanks dat de grote Galaxy S met zijn acht megapixel camera en de dual-core processor over betere prestaties beschikt, is de Galaxy S II Mini absoluut geen verkeerde telefoon. De smartphone zal een ideale keuze zijn voor degene die de Galaxy S net wat te groot en te duur vind. De uitgelekte roadmap is van de Engelse telecomprovider Three en deze provider zal de Galaxy S II Mini in april aan gaan bieden. Verdere informatie over een eventuele komst naar Nederland en de prijs van dit toestel is nog niet bekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze site zie je een handige vergelijking.
Over het algemeen is hij overal net iets slechter in, vandaar ook de naam 'mini'.

Het vorige antwoord gaat over de Galaxy S 2 en Galaxy S 2 mini, maar ik neem aan dat je zocht naar de voorlopers ervan ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, laten we beginnen met het prijsverschil van ongeveer 250. de belangrijkste verdere verschillen zijn:
schermformaat en -resolutie.
de mini heeft 3.14 inch met 320*240, de 'normale' 4.0 inch, met 480*800.
camera
de mini 3mp, normale 5mp
processor
de mini 600 mhz en de normale 1024mhz
interne geheugen
de mini 160 mb en de normale 16384.
het grote
de mini 11 x 6 x 1,2 cm(H x B x D), de normale 12,2 x 6,4 x 1,0 cm
dat zijn de belangrijkste verschillen, voor alle details zie de bron.