htc one s veel sneller dan de htc one v?

want de htc one s heeft een dual core......en de htc one v heeft een single core.....

dus dat betekend dat de htc one s veel sneller is met internet enzo?
want ik wil niet voor iets duurders betalen puur voor het snellere internet....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en als ik een sneller internet abbonement neem dan een langzamere abbonement heeft het dan verschil op de htc one v? of dat niet gezien de single core?

Het beste antwoord

De dual core wordt gebruikt bij het multitasken. Dit betekent niet dat processen sneller uitgevoerd zullen worden, maar dat er meerdere processen tegelijk kunnen draaien. Zo kan je met een dual core bijvoorbeeld op het internet terwijl je een mail aan het opstellen bent zonder snelheidsverlies, waar je bij een single core processor wat aan snelheid zal moeten inboeten aangezien de processor zijn aandacht moet verdelen over 2 processen.

Toegevoegd na 1 dag:
De processor heeft niet veel te maken met de snelheid van het laden van internetpagina's. Het kan wel zijn dat het programma voor internet sneller wordt geopend met een snellere processor, maar het laden van een pagina heeft te maken met de snelheid van de verbinding. Dus met een snelle verbinding zullen zowel de s als de v pagina's snel inladen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ohh!......nooit geweten! ik wil hier graag meer informatie over hebben als het kan!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat, als je dit vlug eens googelt, je veel informatie zult vinden ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohhh oké! Ga ik effe morgen doen! :) en zou je mischien ook antwoord kunnen geven die ik bij reacties heb gezet? Bij voorbaat dank! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel voor de snelle en goede antwoord! Hier heb ik nou wat aan! ;D