Is de Samsung Galaxy S3 LTE (3G) het extra geld waard t.o.v. de 'gewone' S3?

De LTE is 40 euro duurder, en heeft 4G ondersteuning en 2GB RAM.
De gewone S3 heeft alleen 3G en 1GB RAM.

De internetsnelheid maakt me niet veel uit, ik gebruik bijna altijd WiFi.
Zal de extra GB werkgeheugen de 40 euro waard zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoeveel procent is 40 euro op het aankoop bedrag?
peterjbruins
10 jaar geleden
Dat weet ik niet zeker, ik wil een telefoon bij een abbonement doen.
Bij de S3 moet ik 67 euro bij betalen van tevoren en de LTE 109 euro.
Dan nog 2 jaar lang 20 p/m. ik zou dus niet weten hoe veel procent dat is...

Het beste antwoord

De meeste smartphones op Android draaien nu op ongeveer 1GB RAM, dus zo nodig is dat ook niet. Je kan wat meer applicaties tegelijk draaien, maar of je dat nu echt nodig hebt... Naar mijn mening kom je ook perfect toe met 1GB RAM en is het de €40 extra niet waard, zeker niet als je niet van plan bent de 4G te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt helemaal.
Met mijn Samsung Galaxy Gio heb ik zelfs maar rond de 200 MB ram, maar ik kan er prima mee vooruit komen (behalve als ik CyanogenMod 10 ga flashen met Android 4.1, want dat is niet vooruit te branden..).