Hoe kun je telefoonnummers blokkeren bij Telfort?

Het gaat om gewone telefoonnummers, dus geen 0900 of andere betaalnummers. Ik wil iemand blokkeren zodat die me niet meer kan bellen of sms'en. Ik heb een abonnement bij Telfort en een Nokia 6300. Het is niet mogelijk om via mijn telefoon nummers te blokkeren, maar op internet zie ik alleen tips voor Android of Iphone, vandaar dat ik vermeld wat voor telefoon ik heb.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Helaas, dat kan niet. Je kunt er in extreme gevallen (stalking/bedreiging) melding van maken, maar dan volgt er wel een onderzoek (waarbij je een vragenlijst in moet vullen) en je krijgt een nieuw telefoonnummer.

Toegevoegd na 4 minuten:
Oh ik lees weer niet verder dan m'n neus lang is. In diezelfde bronvermelding lees ik dat er diverse apps zijn om dit te regelen. Blacklist vind je bijvoorbeeld in de Google Playstore.

Toegevoegd na 7 minuten:
Oké, ik ben echt nog niet wakker. Je gaf al aan dat tips voor iPhone en Android voor jou niet mogelijk zijn, omdat je een Nokia 6300 hebt. In dat geval blijf ik gewoon bij m'n eerste antwoord ^^
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Reddie
8 jaar geleden
Kennelijk een min voor je eerste antwoord.
Dan van mij een plus voor de aanvulling.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt wel met de Nokia 6300 een groep aanmaken en dan het nummer wat je wilt blokkeren in die groep plaatsen en dan die groep op blokkeren zetten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Goeie tip! :)