Ik wil graag de Samsung Galaxy s2 kopen, maar ik heb gelezen op meerdere forums dat het heel snel warm wordt. Wie heeft hiermee ervaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De Samsung Galaxy S2 is een super gaaf toestel, met bijzonder goede 'specs'. Het klopt dat als je een 'app' gebruikt die veel van je processor vraagt, deze warm wordt. Denk dan aan een grapische app, zoals de racegame die er standaard op geinstalleerd zit.

Om er voor te zorgen dat er niet allerlei programma's op de achtergond blijven draaien, zou je de gratis app, android killer kunnen downloaden. Die zorgt ervoor dat alle ongesoten programma's in de actergrond gesloten worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja soms word hij heel warm maar niet om van gek te worden hoor !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb deze telefoon een maand of twee en hij blijft ijskoud.
escape
12 jaar geleden
escape
12 jaar geleden
Ja, ik ben verslaafd aan het gamen op de S2. Ik heb geen enkele last van warmteontwikkeling. Kan er ook niets aan doen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Does meer je best dan, kan je niet twee games tegelijk draaien? :P
Mijn 2 neven en oom hebben de S2.
Hij wordt alleen warm als je bezig ben met spellen spelen enz. je heb er ook en app voor om te zien hoe warm je telefoon is. en die van m'n ene neef haalde de 42 graden Celsius
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is gewoon een speciale feature van samsung : oorverwarmer. Je hebt hem altijd bij de hand!! Heeeel handig in de winter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het nog beter wil doen moet je er 2 kopen... Neem daarna een haarband met een stukkie ducttape.
Zoals lukas al zei... bij het gebruik van apps die zwaar zijn voor de processor word het toestel snel warm. Om deze reden hebben computers een cooler op de processor gemonteerd. Je begrijpt natuurlijk wel dat er in een telefoon geen ruimte is voor een cooler, dus word door de behuizing van het toestel de warmte afgevoerd. Overigens is dit zeker niet alleen bij de samsung Galaxy s2... Ik zelf heb een ipod 4 en daar krijg je precies het zelfde mee. En dit zal bij nog veel meer andere merken en type's voorkomen. Niets om je druk over te maken iig