Blackberry fout tijdens muziek luisteren

Ik kan opeens geen muziek luisteren op mijn Blackberry. Als ik een liedje wil luisteren dan staat er 'Probleem tijdens starten van afspeellijst. Probeer later opnieuw'.
Hoe komt dit? Nog gister kon ik normaal liedjes luisteren, maar nu opeens niet meer.. iemand advies..?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb de batterij en geheugenkaart er uitgehaald en er weer ingedaan. toen kon ik weer wel muziek luisteren maar toen ware opeens mijn muziek en af

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb de batterij en geheugenkaart er uitgehaald en er weer ingedaan. toen kon ik weer wel muziek luisteren maar toen waren opeens mijn muziek en afbeeldingen verdwenen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kan dit oplossen door een softreset uit te voeren. Dit doe je door de batterij uit de blackberry te halen terwijl deze nog aan staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan altijd keer je batterij eruit halen, en je geheugenkaart erop nieuw indoen. Dit kan je proberen. Let me know
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook zijn dat je geheugenkaartje problemen geeft. Probeer eens om de inhoud van je kaartje naar een pc te schrijven, kaartje formateren, en inhoud terug zetten.