mijn blackberry is gestolen kunnen ze hem weer traceren met alleen je pin?

Mijn blackberry is gestolen, en ze hebben mijn simkaart kapot gemaakt, en ik weet alleen mijn pin, kan de politie mijn blackberry daarmee opsporen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Beste Geschrokken Vrager,

Wanneer je Mobiel is gestolen is het denkik het slimste om meteen actie te ondernemen (Politie Raadplegen) Ook is gebeurt het vaker in het dagelijks leven dat Mobiele telefoons gestolen worden, Wanneer je een Abonement met verbinding hebt kan je Abonement maatschappij bijv: KPN, T-Mobile) Raadplegen, zei kunnen dan via het Internet precies de locatie van jou Mobiel vastleggen.

Hierbij hoppelijk genoeg info, sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar. ik ben bang dat ze me niet geloven.
Jawel, maar zelfs als je geen ping hebt kunnen ze je mobiel traceren, maar de moeite daarvoor zullen ze niet doen. De enige tip die ik je kan meegeven is: beter op je mobiel letten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kunnen ze. Ik had een BB voor mijn dochter gekocht via marktplaats van een ogenschijnlijk hele nette man. na een maand kreeg ze op haar BB een smsje van de politie dat de telefoon gestolen was en of we contact wilde opnemen met des betreffende rechercheur. Wij konden gelukkig dmv de advertentie op marktplaats laten zien dat wij in ieder geval eerlijk waren en het telefoonnummer van de verkoper hadden we dus ook nog,al bleek dat uiteraard een prepaid nummer te zijn.Maar er wordt dus wel degelijk iets mee gedaan blijkt maar weer,verwacht alleen niet dat ze dat al gelijk doen,daar kunnen wel maanden overheen gaan. Ondertussen moeten jouw vrienden gewoon die ping blijven toevoegen zodat een eventuele koper straks kan horen dat het een gestolen telefoon is en misschien kan diegene dan vertellen van wie hij of zij die telefoon gekocht heeft. Zo kun je dan zelf ook vast iets doen.