Hoe kan ik een opgenomen spraakbericht instellen als ringtone? (samsung galaxy ace)

Toegevoegd na 1 minuut:
Mijn zoon heeft ingesproken 'Mama, smsje!' en dat wil ik graag als ringtone voor de sms-berichten. Bij mijn oude samsung zo gefixt, maar vraag me af of het uberhaupt kan bij deze...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
16.1K

Antwoorden (1)

Is geen probleem.
Dat babbeltje moet je openen met de standaart app "muziek", als je deze afspeelt dan kun je via opties deze instellen als beltoon.

Mooier is om deze even van je galaxy naar je laptop/pc/apple te kopieren en deze dan even bewerken en daarna wegschrijven als mp3/ogg onder een duidelijke titel.