Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag house muziek downloaden me iPod touch 4 g maar weet iemand een app waar ik muziek kan downloaden?

Ik wil graag house muziek downloaden zonder dat ik de computer ervoor nodig heb dus zoek ik een app zodat ik het kan downloaden maar kan niks vinden. (graag een gratis muziek app) bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
562

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan ook (als je iTunes hebt) met het programma FreeYoutubeToMP3Converter (of een ander programma)
liedjes op je computer downloaden, overplaatsen naar iTunes en zo op je iPod zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snap ik. Ik weet geen app, maar we leen site: www.tubidy.com Daar typ je de naam van het liedje intypen, op het goeie filmpje klikken en dan kan je het geluid (met/zonder het filmpje erbij) downloaden. MISSCHIEN zie je bij deze vraag nog iets zitten: http://www.goeievraag.nl/vraag/mogelijkheid-gratis-muziek-filmpjes-downloaden.212541 Maar degene die (voor mij) duidelijk zijn, zijn ook sites waarop je de liedjes downoad.

Andere antwoorden (2)

Ga naar iTunes en zoek naar "i love house". Zijn nog maar 5 afleveringen maar er komen er meer. Podcast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tik bij google in:
"Site:mediafire.com [naam song]"
Als hij te veel nummers geeft kan je nog de artiest er bij zetten.

Voor als je hele albums wilt downloaden:
"site:mediafire.com zip [naam album]"
Ook hier kan je eventueel gewoon de arties erbij zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar t is geen app. Sorry

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding