Kan ik geld terug krijgen van mijn mobiel? (Lees beschrijving)

Mijn mobiel start zich niet meer op en ik heb er veel klachten over dus wil ik nu een nieuwe kopen alleen kan ik geld van mijn mobiel terug eisen?

Ik heb deze mobiel pas 9 maanden en heb twee jaar garantie. Alleen eerst zocht hij geen wifi meer en moest drie weken weg. De laatste weken/maanden belde mensen mij op maar kreeg ik niks binnen en toen zeiden ze dat ik af en toe mijn mobiel uit moest zetten dat deed ik alleen kreeg ik nog geen oproepen binnen en daarna gooide mijn mobiel telkens de netwerk eruit. En paar dagen geleden liep hij vast en kreeg ik hem niet meer uit dus besloot ik de batterijen eruit te halen en nu start hij zich niet meer op. :'(

En ik wil morgen kijken voor een nieuwe mobiel maar wil ik korting voor mijn mobiel.

Hij koste toen €110,-.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja Dat kan Kijk op www.leverjegsmin.nl Voor de actuele kosten wat je mobiel nog waard is Het is niet meer die 110 euro maar wel 30 ofso Veel succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij dat mobieltje nog maar 9 maanden hebt en er normaal mee bent omgegaan, heb je gewoon recht op een nieuw toestel of een soortgelijk toestel; het is gewoon een produkt wat je hebt gekocht: http://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/mobiele-telefoon-kapot-verkoper-doet-niets-geen-garantie-bijgekocht http://www.goeievraag.nl/vraag/elektronica/telefoon-abonnementen/hoelang-garantie-mobiele-telefoon.228121

Het beste antwoord

Nee, je kan je geld niet terugkrijgen. Wanneer je iets koopt via internet heb je twee weken de tijd en in een reguliere winkel ben je afhankelijk van de welwillendheid van de winkel (de meeste winkels stellen ook een termijn van twee weken).

Je zegt zelf al dat je twee jaar garantie hebt. Lever het toestel in waar je hem gekocht hebt en laat hem repareren. Dat is het enige waar je recht op hebt. Vervolgens kun je hem misschien verkopen via iets als Marktplaats, al moet je niet op veel rekenen voor een toestel van 9 maanden oud dat destijds maar 110 Euro kostte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee dat kan niet. je kan niet geld terugklrijgen van je mobiel zelf. je moet naar de winkel en dat soort dingen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga ergens anders ff de slimmerik uithangen...