Ja, Een dergelijk iets kan eenvoudig op een brillenmontuur gezet worden ( denk maar aan die opzetzonnenbrillen ).
Daarnaast zal er echt wel ergens een optie zijn om de "sterkte" bij te stellen, daar hij niet bij iedereen op de zelfde afstande van het oog zit.
Houd G hier geen rekening mee dan zouden ze een zeer groot deel van de markt laten liggen, en reken er maar niet opdat dat gebeurt.

Ik denk trouwens helemaal niet dat dat een reeel straatbeeld wordt.
De privacywetgeving wordt met zulke gadgets op diverse fronten compleet aangetast.