Totdat je geheugen op is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Totdat het geheugen van je iPhone vol is.
Dit hangt af van hoeveel GB er op je iPhone past, en hoe groot de apps zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt (dacht ik) 8 pagina's met apps hebben, maar je kunt ook mappen maken en daar apps in plaatsen, zodat je weer meer plek hebt.

Ik denk dat er behalve het geheugen niet echt een limiet aan is. Ik heb het zelf nooit uitgeprobeerd, ik heb niet zoveel apps nodig.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tot je geheugen vol zit. Je kan 10 pagina's met zichtbaren apps hebben. als deze vol zijn kan je nog wel apps downloaden, maar die kan je dan alleen nog met de zoek machine vinden. Tenzij je de apps in mapjes zet. Dan is er uiteraard meer ruimte per pagina :)
Kimath
12 jaar geleden
Ah, dat was het. 10 zichtbare pagina's. Dank je :)
Onbeperkt denk ik zo maar, natuurlijk wel zolang het geheugen het kan 'bergen'! Tabbladen genoeg.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk maar even op deze site:

http://ipod.about.com/od/usingios4/f/Iphone-Apps-Iphone-Folders.htm

daar vindt je je antwoord wellicht...

succes

Toegevoegd na 2 minuten:
en hier is nog 1 goeie site waar de antwoorden te vinden zijn...

http://buzzintechnology.com/2010/06/iphone-4-tips-and-faqs-total-number-of-apps-in-iphone-4/

groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt aan hoeveel geheugen de app inneemt. Dat kan je onderaan zien bij de geselecteerde app in de app store. Bij een uitgebreide gameloft game van 1 gb zal je iphone snel vol zitten, maar een simpele tweet app zal een paar mb innemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je genoeg geheugen hebt is er plaats voor ongeveer 2112 apps
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan er zoveel opzetten als je geheugen hebt maar er zijn er maximaal 2160 zichtbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt aan hoeveel GB je hebt.