mijn bb 8800 reageerd niet goed op het kabeltje wat nu?

als ik een kabeltje in mn blackberry 8800 doe dan reageert hij niet goed wat moet k doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

kijk of er stofje in de ingang van je BB zitten. Anders moet je even een ander kabeltje gebruiken.

Toegevoegd na 21 seconden:
*stofjes

Toegevoegd na 3 minuten:
Wat ook een mogelijk probleem kan zijn, is de usb-poort. Ook als deze poort wel met andere kabels reageert probeer het gewoon is en stop hem achter in je pc of ergens anders in.

=) success ermee!