Heb ik kans dat als ik een iPhone 4s simlockvrij wil gaan kopen op 22 oktober in London dat ze dan op zijn?

Ik ben 22 tm 25 oktober in London.
Er zijn nou zoveel pre orders. Zou er dadelijk ook een wachttijd zitten opcl de simlockvrije iphones ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Die kans is zeer groot. Bij het uitkomen van dergelijke apparaten wil iedereen het nieuwste model hebben, waardoor de voorraden vaak niet voldoende blijken om aan de vraag te voldoen: Je order wordt in eht rijtje gezet en wachttijd ontstaat. En hoewel er per land wel verschillen kunnen zijn (hoeveel exemplaren zijn er voor dat land al voorgeleverd) is de kans groot dat er als er op een plek duidelijek wachttijden ontstaan, deze op andere locaties ook ontstaan.