Waar kun je een goedkope iPod 4G kopen?

Op google shopping is de goedkoopste 200 en marktplaats valt ook af.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ga naar vergelijk.nl. Op
Marktplaats vind je trouwens niet alleen tweedehands dingen, maar ook bedrijven met handige kortingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou w8en op een actie bij de mediamarkt. Ik heb mijne daar gekocht tijdens de " 19% BTW, weg ermee" week. Of je kunt w8 en tot de 5 e generatie uitkomt omdat dat over 1 of 2 maanden is. Dan zou ik ook w8en op 1 van die weken. Volgens mij hebben ze bij mediamarkt trouwens ook het meest van zulk soort acties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou hem bij de mediamarkt kopen heb ik hem ook vandaan en werkt goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Media markt is prima, maar mijn inziens is online altijd net iets goedkoper. Als je echt de goedkoopste deal wilt hebben zou ik via hier kopen:

http://goedkoper.nl/bellen/telefoons/los

Toegevoegd na 1 minuut:
http://goedkoper.nl/goedkope-elektronica/geluid/ipod-mp3-spelers

Sorry, Ipod, niet een iphone mijn excuses :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij MediaMarkt zijn ze momenteel in de aanbieding mischien daar een keer kijken?