Nee 24 uur is voor elke accu te veel, gewoon opladen totdat ie 100% is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De telefoons van tegenwoordig kun je over het algemeen direct gebruiken en hoe je niet eerst een keer 100 procent te hebben gehad. Het is belangrijker dat je je telefoon nooit helemaal leeg laat lopen, maar hem altijd tussen de 20 en 80 procent houdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat wiwiwam zegt klopt volledig. Vaak zegt men in de winkel nog dat je je telefoon eerst 12 uur moet opladen voor gebruik. Maar dit is een fabeltje, het komt nog van de nikkelbatterijen van vroeger, daar moest je de batterij wel volledig opladen, en volledig laten ontladen. Als je een Nieuwe Blackberry hebt zit er een batterij in die normaal gezien voor 40% is opgeladen, je kan, maar moet deze niet volledig opladen.
Het is ook slecht om een batterij volledig af te laten gaan, alhoewel hier wel altijd een beveiliging voor is waardoor dat niet gaat.