Ik heb een HTC Desire, mijn camera doet niks meer. Helpt een hard-reset voor dit probleem?

Mijn camera doet niks. kan geen foto maken niks klikken geen beeld etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
licht eraan hoe hij het niet meer doet, start hij niet op of iets anders??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Opnieuw starten helpt niet nee. Mijn camera doet niks. kan geen foto maken niks klikken geen beeld etc.

Antwoorden (1)

Ik heb dit ook al 2 keer gehad. Ik heb zelf een HTC Desire S en niks werkte. Dacht dat ik hem te hard had laten vallen of een verkeerde app had gedownload. Ben er tot heden nog steeds niet achter wat het heeft kunnen zijn. Heb hem dus inderdaad gereset en alles werkte weer. Jammer genoeg was ik erna wel 5 uur mee bezig om alles te updaten :(