Nieuwe Iphone 4s, hoe kan ik de sim ontgrendelen?

Net een nieuwe iphone 4s, kaartje van Ben heb ik er in gedaan maar hij vraagt om een geldige kaart zonder pincode. Wat te doen? Simlockvrije Iphone.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zit het kaartje er goed in?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja zit er goed in

Antwoorden (1)

Voor zover ik weet heeft élke SIM een code. Je kan wel aan- of uitzetten dat je telefoon naar die code vraagt, maar voor het uitzetten heb je éérst die code nog een keer nodig.

Stop er eens de SIM van een kennis in, als je telefoon nu normaal reageert, ligt het aan de SIM en moet je even contact opnemen met BEN.