Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe download je winterboard in cydia?

En zijn er nog andere dingen hoe je themas kunt downloaden ik wil mijn ipod is flink veranderen met leuke dingen enzo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
633

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

zoeken naar winterboard in cydia, dan downloaden en installeren, hij reboot zichzelf dan als het goed is, en dat kan je andere thema's installeren, succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat had ik natuurlijk allang gedaan! Mar dat was een verkeerde...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe bedoel je precies dit was een verkeerde? Winterboard is alleen om themas toe te passen, je moet ze nog wel eerst downloaden in cydia, en daarna toepassen via winterboard. dus in winterboard zelf staan geen themas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kon alleen dingen aan en uit zetten in winterboard en dus niets installeren?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat klopt, winterboard heeft van zichzelf een paar kleine dingen om aan en uit te zetten, maar nog geen thema's. Die moet je eerst weer op cydia zoeken, downloaden, en installeren, en daarna ga je naar winterboard om ze toe te passen, want cydia kan dat niet. Als je op youtube of google zoekt naar ipod/iphone themes staan er genoeg en hoef je die alleen maar op te zoeken op cydia, ze downloaden en in winterboard, staat dit thema dan, en kan je hem toepassen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze site staan er best veel: http://www.iphonethemes.info/ als je een thema ziet dat je leuk vindt, klik je op 'more info' en daar staat de naam.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding