Waar vind ik een Iphone hoesje dat zowel de achterkant als de voorkant beschermd?

Ik ben voor mijn Iphone 4 op zoek naar een beschermhoesje dat de achterkant beschermt, maar ook het bovenste gedeelte van de voorkant afschermd (waar de front-camera zich bevindt). Wie heeft een idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Misschien kan je kijken op:
www.miniinthebox.com
Daar verkopen ze allerlei hoesjes voor de iphone voor een hele goedkope prijs!
Hoop dat je hier baat aan hebt.

Mvg,
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb daar ook wel eens wat besteld,daar hebben ze echt alles voor de iPhone,ook voor alle andere smartphones trouwens.
Echt ideaal.
Omdat ik een fanatieke ruiter ben en bij jonge paarden rijden ik nog wel eens er naast lig, ben ik heel lang opzoek geweest naar het geschikte hoesje. Want iedere keer het glas vervangen is een dure aangelegenheid.
Bij toeval op de zwarte beurs zag ik hem liggen en de kosten waren 3.50 euro!! dit hoesje is perfect en beschermd optimaal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
En hoe kan vraagsteller ook op "de zwarte beurs" iets kopen? Waar is die?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oeps sorry ik ging er vanuit dat iedereen dat wist omdat het zo massaal is opgezet. u kunt google kijken in beverwijk of in de meern zit er ook 1.
zijn er alleen in de weekend open het is een soort markt
Kijk eens op telecom-winkel.nl of go4ritel.nl... gewoon Nederlandse shops en dus niet hoeven betalen met een creditcard met verzending uit het buitenland...