Waar vind ik een Iphone hoesje dat zowel de achterkant als de voorkant beschermd?

Ik ben voor mijn Iphone 4 op zoek naar een beschermhoesje dat de achterkant beschermt, maar ook het bovenste gedeelte van de voorkant afschermd (waar de front-camera zich bevindt). Wie heeft een idee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Misschien kan je kijken op: www.miniinthebox.com Daar verkopen ze allerlei hoesjes voor de iphone voor een hele goedkope prijs! Hoop dat je hier baat aan hebt. Mvg,

Omdat ik een fanatieke ruiter ben en bij jonge paarden rijden ik nog wel eens er naast lig, ben ik heel lang opzoek geweest naar het geschikte hoesje. Want iedere keer het glas vervangen is een dure aangelegenheid. Bij toeval op de zwarte beurs zag ik hem liggen en de kosten waren 3.50 euro!! dit hoesje is perfect en beschermd optimaal.

Kijk eens op telecom-winkel.nl of go4ritel.nl... gewoon Nederlandse shops en dus niet hoeven betalen met een creditcard met verzending uit het buitenland...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100