Hoe kan ik voor mijzelf een ander AppleID aanmaken zonder dat het consequenties heeft voor mijn persoonlijke apps of contacten?

Hallo,

Ik heb een probleem.
Wij met ons gezin, hebben allemaal een IPhone 4. Hierbij hebben 3 van ons hetzelfde AppleID. Dit willen wij alleen niet meer, omdat het veel meer nadelen dan voordelen geeft, zoals geen ruimte voor foto's enz.
Hoe kan ik voor mijzelf een eigen AppleID aanmaken zonder dat het consequenties heeft voor mijn contacten of persoonlijke apps zoals Instagram of Whatsapp?

Alvast heel erg bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een ander Apple Id zal geen gevolgen hebben voor de apps die u noemt enkel met het updaten hiervan moet je het Apple Id gebruiken waarmee het is gedownload. Als u uitlogt zullen uw contacten gewoon op u toestel blijven staan en kan hier met u nieuwe Apple Id weer een back up van worden gemaakt in de iCloud.