Kun je je mobiel gebruiken als monitor voor een ps2?

Is het mogelijk om een ps2 aan te sluiten (bijvoorbeeld met usb) op m'n mobiel (android) en zo mijn mobiel als monitor te gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Nee, je mobiel heeft geen Scart aansluiting. Je kan via een USB kabel ook geen beeld krijgen. Hier zijn HDMI, DVI etc kabels voor bedoeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Erg praktisch lijkt het me ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, helaas dat gaat niet. Het zou tevens inderdaad ook niet praktisch zijn.
Volgens mij kan dit wel, je hebt inderdaad een HDMI kabel nodig, maar een speciale met een adapter, volgens mij heb jij een usb-aansluiting, dan moet je even een USB adapter zoeken voor je HDMI kabel, dit is wel prijziger dan gewoon een HDMI kabel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als dit zou lukken ( wat mij heel onwaarschijnlijk lijkt )
is er een nieuwe manier ontdekt :p
ik denk niet dat dit mogenlijk is ..
De display van je gsm is niet aangesloten met je usb ingang..
of het gedeelde dat de display regelt
bij bv een computer is dit wel het geval ( hdmi , vga , scart ... )
Dus mijn antwoord is neen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat dat niet mogelijk is. Je telefoon beschikt namelijk niet over de redelijk zware graphics chips die vereist zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In sommige tv's kun je een USB-stick steken waarvan je direct bestanden kunt afspelen. Misschien kun je op die manier met een usb-kabeltje de opslagruimte van je GSM benaderen? Dan moeten de filmpjes wel op het intern geheugen staan.