Wat zijn de voor en nadelen van de nieuwe iPhone 4?

Ik heb hem al bij Vodafone, maar ben gewoon benieuwd wat de voor en nadelen van het toestel zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ten opzichte van de 3de generatie, de Iphone4 heeft een veel beter scherm veel scherper (amoled) resolutie ligt veel hoger de camera kan veel mooiere fotos maken en heeft ook de functie om op te nemen en zelfs te bewerken ookal stelt dat niet veel voor voor de rest is hij ook sneller nog soepeler zijn de voordelen die ik weet. De nadelen zijn dat het bereik soms slecht kan zijn van het bellen wanneer je je vingers op die twee gleufjes aan de zijkanten houdt, en de batterijduur is ook niet zo denderend voor de rest kan de vorm van de telefoon vindt ook niet iedereen even mooi.