Ik wil een android applicatie op mijn sd kaart zetten. Maar het lukt niet. Wat moet ik doen?

Ik heb een galaxy s2.

kijk maar naar de foto`s
Bij de tweede foto moet je rechts onder in kijken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je aan het installeren of aan het verplaatsen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verplaatsen

Antwoorden (1)

Het zou te maken kunnen hebben dat het interne geheugen van de telefoon zó vol is dat er te weinig ruimte is om te rangeren met de bestanden van de app voordat ze verplaatst worden.
Probeer eerst wat geheugen vrij te maken door een reset, verder kun je wat bestanden wissen of naar de SD-kaart verplaatsen die niet beslist in het telefoongeheugen hoeven te staan.
Als er wat meer ruimte gemaakt is zal wellicht het verplaatsen van de app wél lukken.
Het is aan te bevelen om zoveel mogelijk bestanden die niet persé in het telefoongeheugen moeten staan naar de SD-kaart over te hevelen, het telefoongeheugen heb je ook nodig om bijvoorbeeld een Youtube-filmpje te laten bufferen voordat het begint met weergeven.