Waar kan je de youtube-url op je iphone vinden?

Ik wil de hele tijd een youtube url kopiëren op mn iphone, maar waar staat die? Ik bedoel zegmaar als je een filmpje kijkt dat van dat filmpje een url is...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Nadat je het filmpje bekeken hebt zul je op een pagina komen met een grote button waardoor je het filmpje nog een keer kunt bekeken. Daaronder staan ook 3kleine buttons naast elkaar, en een daarvan is 'delen'. Klik erop en kies voor 'email snelkoppeling'. Je zult nu de url hebben en deze meteen door kunnen mailen op gewoon kopiëren .