Hoe kan je je iPhone 3Gs zelf sim-lock vrij maken?

Op de t-mobile site staat een manier maar die werkt niet.

HELP!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je moet weer terug naar de T-Mobile site gaan en even uitzoeken hoe je je gevens kan doorgeven aan hun. Dan sturen hun een code naar je toe via de email en klaar is kees.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okay, je hebt de iPhone overgenomen. Dat zou geen probleem moeten zijn. Je weet zeker dat het toestel een lock heeft van van T-Mobile? Dat is namelijk de eerste stap. Als dat zo is en de originele simkaart zit er nog in, dan is het al helemaal geen probleem. Zit er een simkaart in, die niet origineel bij het toestel kwam, dan zou het geloof ik nog steeds geen probleem mogen zijn. Je kan altijd de klantenservice bellen van T-Mobile: Op maandag tm vrijdag van 08:00 tot 20:00 en zaterdag van 09:00 tot 17:30, op het nummer: 06-2400 1200.
Hun zouden jou moeten helpen met het oplossen van je probleem. Okay, je moet er even voor aan de telefoon hangen, maar je wilt toch erg graag van je simlock af lijkt mij. Bel niet met het toestel waar het om gaat. Bel hun en vraag hun om hulp... Heel veel sccs.
Als je je iPhone jailbreakt, zie jailbreakwizard (Google even), en dan UltraSn0w download in Cydia heb je je iPhone zelf simlockvrij gemaakt (ge-unlocked). Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan lukt het helaas niet. Misschien kun je bij de T-Mobile shop langsgaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan nog maar een keer proberen en anders die gasten van T-Mobile het laten proberen/doen.
Je kunt hem gewoon aan itunes hangen en syncen. Alle iPhone's zijn tegenwoordig 'vrij' gegeven doro T-mobile, d.w.z. dat de simlock er vanzelf af gat wanneer je hem update.

Het kan echter wel tot een uur duren voordat het zover is, dus als je hem aankoppeld moet je even geduld hebben.

Toegevoegd na 33 seconden:
sorry voor de typo's:
doro=door
gat=gaat